Bel ons Maak een afspraak
Direct contact?

Ik heb een vraag over het abonnement

Heb je een vraag over het abonnement, dan vind je hieronder de meeste gestelde vragen reeds beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur en op zaterdagen van 10:00 tot 14:00 uur met 088 2200 200. Ook kun je ons contactformulier invullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Bel: 088 2200 200

Veelgestelde vragen

Iedereen die dat wil kan een abonnement bij ons af sluiten. Met het abonnement geniet je van veel voordelen. Zo betaal je een lager tarief voor de afspraken, ontvang je kortingen en winacties, krijg je een uitgebreidere persoonlijke Mijn Studentaanhuis-omgeving en kun je voordelen krijgen bij onze partners. Bekijk onze tarieven hier.

Het abonnement kan op elk gewenst moment in gaan. Het abonnement ga je digitaal aan en daarbij machtig je ons om het abonnementstarief jaarlijks te incasseren.

Het abonnement loopt altijd per jaar en tot wederopzegging. De verlenging vindt telkens plaats een jaar na de ingangsdatum.

Het abonnement kost € 15,50 per jaar.

Het abonnement kan alleen via ons online machtigingsformulier betaald worden. Het bedrag zal doorgaans binnen enkele weken geïncasseerd worden.

Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van het abonnement, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan het contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.

Jammer dat u wilt opzeggen

Uiteraard vinden wij het jammer dat u uw abonnement bij ons wilt opzeggen. Hierdoor vervallen uw privileges, waaronder de voordeligere tarieven voor de afspraken, uw periodieke voordelen als abonnee, uw win-kansen op onze mooie prijzen en de eventuele voordelen bij onze partners en/of in onze webshop.

Er zijn twee manieren om uw lopend abonnement op te zeggen. Dit kan per brief naar onderstaand adres of via ons contactformulier.
Opzeggingen van het lopende abonnement op andere wijze dan deze kunnen en zullen niet in behandeling worden genomen. Dit geldt specifiek ook voor opzeggingen die via derde partijen, vaak tegen extra kosten, worden gedaan.

1. Per brief, ons postadres is:
Student aan Huis B.V.
t.a.v. afdeling abonnementen
Euclideslaan 253
3584 BV Utrecht

2. Via ons contactformulier

Zodra de opzegging verwerkt is ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Na de eerste periode hanteren wij de wettelijke opzegtermijn van één maand.

Vragen Over het abonnement | Studentaanhuis