Wij hebben een geweldig decembercadeau, speciaal voor jou! Neem snel een kijkje op onze actiepagina!

Boek zelf direct een afspraak

Voor iedereen die klant is van Studentaanhuis, is het mogelijk om online zelf een afspraak te boeken met een van onze studenten. Dit kan voor een groot aantal vragen of problemen. In slechts 5 stappen is de afspraak gemaakt.

Hoe werkt het?

  • Stap 1: Je geeft aan om welk apparaat het gaat.
  • Stap 2: Vervolgens geef je aan wat jouw vraag of probleem is. Dit is belangrijke informatie voor de student.
  • Stap 3: Daarna geef je jouw klantnummer en adresgegevens op.
  • Stap 4: Wij tonen welke dagen en tijden nog beschikbaar zijn. Kies het moment dat jou het beste uitkomt.
  • Stap 5: Tot slot krijg je het totaaloverzicht te zien. Bekijk deze goed. Zodra je die bevestigt is de afspraak voor je ingepland.
  • Je ontvangt een afspraakbevestiging op het mailadres dat bij ons bekend is.

Ga naar stap 1 om de afspraak te boeken.

Nog geen klant of meerdere problemen?

Maak je voor het eerst gebruik van onze service en ben je nog geen klant of heb je meerdere problemen? Vul dan ons online aanvraagformulier in of bel gedurende onze openingstijden met onze klantenservice via 088 2200 200. De afspraak wordt dan spoedig voor je gepland.



1

Apparaat

2

Probleem

3

Gegevens

4

Tijden

5

Overzicht

Stap 1: Bij welk apparaat kan onze student je helpen?

Voor onze studenten is het voor zijn of haar voorbereiding belangrijk om te weten om wat voor apparaat het gaat en, indien van toepassing, welk besturingssysteem het apparaat heeft.

Geef alsjeblieft hieronder aan bij welk apparaat je hulp wilt.

Voor de computer of laptop, smartphone en tablet is het daarbij van belang dat je aangeeft of het om een Windows/Android product of om een Apple/Mac product gaat.

Selecteer het juiste apparaat en klik vervolgens op de oranje button ‘Volgende’

Windows computer

Apple computer

Netwerk apparaten

Android phone / tablet

Apple iphone / ipad

Printer

IP-camera

Slimme thermostaat

Audio / Video apparatuur

Staat jouw apparaat er niet bij?

Bel ons dan tijdens onze openingstijden via 088 2200 200 of vul het online aanvraagformulier in. Ons team zorgt dan dat er een afspraak wordt gemaakt met de juiste student.

Je hebt niks geselecteerd, selecteer wat bij jou van toepassing is.

Stap 2: Bij welke vraag of welk probleem kan de student helpen?

Onze studenten wil hier graag weten wat jouw vraag of probleem is. We hebben een aantal veel voorkomende vragen en problemen in gecategoriseerd. Kies alsjeblieft één van de categorieën die volgens jou bij het probleem hoort en beschrijf in het tekst vak in eigen woorden wat jouw probleem is.

Klik vervolgens weer op de oranje button ‘Volgende’ om naar stap 3 te gaan.

Computer APK

E-mail

Uitleg

Back-up hulp

Software installeren

Virusscanner installeren

Computer APK

E-mail

Uitleg

Back-up hulp

Software installeren

Installeren nieuw apparaat

Internet problemen oplossen

Wifi check

Nas instellen

E-mail

Installeren nieuw apparaat

Uitleg

Back-up hulp

E-mail

Installeren nieuw apparaat

Uitleg

Back-up hulp

Nieuwe printer instellen

Printer problemen oplossen

Nieuwe IP-camera instellen

IP-camera problemen oplossen

Nieuwe slimme thermostaat instellen

Slimme thermostaat problemen oplossen

Nieuwe audio / video apparatuur instellen

Audio / video apparatuur problemen oplossen

Staat jouw vraag of probleem er niet bij?

Bel ons dan tijdens onze openingstijden via 088 2200 200 of vul het online aanvraagformulier in. Ons team zorgt dan dat er een afspraak wordt gemaakt met de juiste student.

Je hebt niks geselecteerd, selecteer wat bij jou van toepassing is.

Stap 3: Wat zijn jouw gegevens

Om de juiste student te kunnen selecteren, moeten wij weten waar de student heen moet. Hiervoor hebben wij jou postcode plus huisnummer en jouw klantnummer nodig.

Jouw klantnummer is een uniek 8-cijferig nummer, dat je terug kunt vinden op het aanmeldformulier en/of op andere mailconversaties die wij in het verleden hebben gevoerd.

Klik vervolgens weer op de oranje button ‘Volgende’ om naar stap 4 te gaan.

Postcode
Huisnummer

 

Klant nummer

Heb je jouw klantnummer niet bij de hand of wordt het adres niet herkend?

Bel ons dan tijdens onze openingstijden via 088 2200 200 of vul het online aanvraagformulier in. Ons team zorgt dan dat er een afspraak wordt gemaakt met de juiste student.

Sommige velden zijn niet ingevuld of niet goed ingevuld, controleer dit en probeer het nogmaals.

Stap 4: Kies het moment dat jou goed uitkomt

Bij stap 4 kies je het moment voor de afspraak dat jou goed uitkomt. Op de getoonde momenten hebben wij nu geschikte studenten beschikbaar. Via de pijltjes kun je voor latere momenten kiezen.

Selecteer het voor jou juiste moment en click op de oranje button ‘Volgende’ om naar stap 5, de laatste stap te gaan.

Is er geen geschikt moment voor jou beschikbaar?

Bel ons dan tijdens onze openingstijden via 088 2200 200 of vul het online aanvraagformulier in. Ons team zorgt dan dat er een afspraak wordt gemaakt met de juiste student.

Kies een tijdstip dat jou het beste uitkomt

Stap 5: Controleer en bevestig

Hieronder geven een overzicht van wat je bij stap 1 tot en met stap 4 hebt opgegeven. Controleer dit alsjeblieft goed en pas dit aan als iets niet correct is.

Op het moment dat alles klopt click je op de oranje button ‘Bevestig’. De afspraak is vanaf dat moment geboekt en de student ontvangt direct het bericht van deze nieuwe afspraak.

Op het bij ons bekende mailadres ontvang jij ook de bevestiging van de afspraak.

Je gekozen tijdstip

Voor dit soort afspraak wordt standaard 2 uur ingepland met de student.

Het apparaat waarbij je hulp wilt

Het probleem of de vraag die je hebt

Jouw gegevens

Postcode + huisnummer:

Klantnummer:

Is er iets niet correct en kun je dat niet meer wijzigen?

Bel ons dan tijdens onze openingstijden via 088 2200 200 of vul het online aanvraagformulier in. Ons team zorgt dan dat er een afspraak wordt gemaakt met de juiste student.