Ik heb een vraag over een afspraak
Heb je een vraag over een geplande of reeds afgeronde afspraak, dan vind je hieronder de meeste gestelde vragen reeds beantwoord.
Staat jouw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur en op zaterdagen van 10:00 tot 14:00 uur met 088 2200 200.
Ook kunt je ons contactformulier invullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Afspraak wijzigen of annuleren?
Wil je een afspraak wijzigen of annuleren? Vul hiervoor dan tot 48 uur voor aanvang van de afspraak ons contactformulier in. Wil je een afspraak wijzigen die binnen 48 uur plaats gaat vinden, neem dan telefonisch contact op met ons afsprakenbureau via 088 2200 200. Ons afsprakenbureau is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur en op zaterdagen van 10:00 tot 14:00 uur.Staat jouw vraag er niet tussen?
Veelgestelde vragen
Indien je niet in staat bent jouw afspraak na te komen, verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten minste 24 uur voorafgaand aan de geplande afspraak. Op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur en op zaterdagen van 10:00 uur tot 14:00 uur kun je contact opnemen met ons afsprakenbureau op telefoonnummer 088 2200 200.
Bekijk hier onze tarieven. Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. Al onze tarieven zijn inclusief btw.
De kosten voor de afspraak (Voorfietskosten en het tarief per kwartier) worden betaald via iDeal of digitale machtiging. De betaling van het abonnement gaat altijd via machtiging. De student heeft de benodigde formulieren bij zich.
Er zijn twee manieren om een vervolgafspraak te maken. 1.) Je kunt dit aan het einde van de afspraak direct met de student afstemmen of 2.) je neemt op een later tijdstip contact op met ons afsprakenbureau. Zodra de vervolgafspraak is verwerkt, ontvangt je hiervan een bevestiging per e-mail.
Nee, onze studenten werken tot aan de schroevendraaier en vervangen dus geen hardware. Wel sluiten zij hardware aan en installeren deze.
De student doet zijn uiterste best om op de afgesproken tijd bij je te zijn. Wel komen onze studenten met de fiets of zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer. Hierdoor kan het zijn dat de student iets eerder of tot 15 minuten later dan de afgesproken tijd bij je aankomt.
Ja, wij sturen voor elk gemaakte afspraak een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres.
Ja, je kunt onze student alle technische vragen stellen die je hebt. Houd er wel rekening mee dat de student bij eventuele tijdsnood je kan voorstellen om een vervolgafspraak voor de extra vragen te maken.
Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.