Wij hebben een geweldig decembercadeau, speciaal voor jou! Neem snel een kijkje op onze actiepagina!

Fiets staat tegen een muur aan bij een voordeur.

Ik heb een vraag over een betaling

Heb je een vraag over een betaling, dan vind je hieronder de meeste gestelde vragen reeds beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen, bel dan op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur met 088 2200 200. Ook kun je ons contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


Veelgestelde vragen

Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. Al onze tarieven zijn inclusief btw.

Als je een machtiging hebt gegeven voor de kosten van de afspraak of het lidmaatschap dan vind je deze afschrijving terug op jouw bankrekening. Wij vermelden altijd een betalingskenmerk bij de afschrijving. Dit is altijd een 6-cijferig getal (MO 123456).

Het lidmaatschap wordt altijd middels machtiging voldaan. Hiervoor neemt de student een formulier mee. De kosten voor de afspraak (Voorfietskosten en het tarief per kwartier) worden via iDeal of via machtiging voldaan. De student heeft het formulier voor de machtiging bij zich.

In de regel kan er tot 4 weken overheen gaan voordat de kosten zijn afgeschreven. De formulieren moeten opgestuurd en verwerkt worden op kantoor.

Ja, als je op de werkbon en/of het lidmaatschapsformulier aangeeft dat je een betaalbewijs wilt ontvangen en jouw e-mailadres opgeeft, ontvang je per e-mail een betalingsbewijs. Bij betaling via iDeal ontvang je automatisch een betaalbewijs.

Nee, wij willen niet dat onze studenten met contant geld over straat gaan. Vandaar dat contant betalen bij ons niet mogelijk is.

Als je het betalingskenmerk niet kunt herleiden met het unieke nummer van de werkbon of jouw lidmaatschapsnummer, dan kun je telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn tijdens werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 2200 200. Je kunt ons ook een bericht sturen via ons contactformulier.

Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan onderstaand formulier volledig in en ons serviceteam zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen.